2011 m. sausio 13 d., ketvirtadienis

Išrankusis Juliukas

Jau prieš Kalėdas mamytė susirūpino, kad reikia mane pratinti valgyti netik košes, bet ir pieno mišinukus. Nusipirko Aptamilio, nes tai vienas iš geriausių mišinukų ir bandė man įsiūlyti. Pirmuosius kartus po truputį paragaudavau aš jo, o tiksliau daugiau pažaisdavau su buteliuku, o kai nusibosdavo, verkti pradėdavau ir gaudavau tada jau skanaus mamytės pienelio. Po tokių mano pasižaidimų vieną dieną ištraukiau aš mišinuko apie 120 ml. Kaip mamytė džiaugėsi jau manydama, kad aš pradėsiu pamėgti šį mišinuką. Tačiau ji labai klydo, jau kitą dieną aš jo nebenorėjau, tik pajutęs burnoje jo skonį verkdavau, mamytė dar labai bandė man jį įsiūlyti, bet be reikalo. Viskas baigdavosi tuom, kad išsireikalaudavau vistiek mamytės pienelio. Tada tėvelis jau nusprendė pamėginti nupirkti man kitokio mišinuko. Su viltimi, kad aš jį valgysiu paruošė man pilną buteliuką. Tačiau ir šis mišinukas buvo išpiltas, vėl nugalėtojas skanusis mamytės pienelis. Jau nebežinojo mamytė nei ką su manim daryti, nei kaip mane pripratinti prie keistų mišinukų skonių. Aš verkdavau,  nenurydavau nei gurkšnio siūlomo mišinuko.
Padarėme kelių dienelių pertraukėlę. Tačiau mamytė nepasidavė. Savaitgalį nuvažiavome į Polonez parduotuvę, nes ten yra kitokių pieno mišinių, nei airiškose parduotuvėse. Mamytė parinko man alergiškiems vaikučiams skirtą mišinuką, beje patį brangiausią. Vakare tylomis vildamasi, kad man tik patiktų šis mišinukas, paruošė pilną buteliuką naujojo pienelio. Ir žinot ką? Aš tik jo paragavęs, pradėjau skaniai traukti toliau, taip beveik viską išgėriau. Ir kitą rytą man jis skanus buvo, ir dar kitą. Pagaliau mamytė gali lengviau atsipūsti, atradus tinkamą man mišinuką. Vakar pabandė mane truputį prigauti, paruošė man neskaniojo aptamilio mišinuko. Papuolus keliems lašams į mano burnytę, stipriai užsičiaupiau ir nusisukau, ir nei nemėginkit man to neskanaus mišinuko siūlyti dar kartą. Aš nors esu dar labai mažas, tačiau puikiai žinau, kas skanu, o kas ne. Jau ne tik rytais, bet ir naktelėmis pradėjau gerti naująjį mišinuką.
Dabar mamytei teks pasistengti išrinkti man tokią arbatėlę ar sultis, kurias taip pat pamėgčiau kaip ir mišinuką. Sėkmės ir kantrybės mamytei su manim išrankuoliu :)))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą