2010 m. rugpjūčio 21 d., šeštadienis

Kumštukas

Kiekvieną dieną mamytė mane vis paguldo ant pilvuko, kad galėčiau galvytę pakelti. Deje man dar nelabai sekasi, ir tik keliolika sekndžių man pavyksta savo "kopūstėlį" išlaikyti. Tačiau aš labai stengiuosi ir su kiekviena diena man vis lengviau ją pakelti ir galiu ilgiau išlaikyti. Kai labai jau pavargstu galvytę padedu ant šoniuko ir žinot ką aš atradau? Taigi savo kumštuką :) Tad nuo šiol kai nusibosta man galvytę kelti, aš visuomet pradedu čiulpti kumštį. Kai alkanas būnu taip pat jau kumštukas atsiranda mano burnytėje, o kartais ir mamytę prigaunu ;) kai reikia atsirūgti pavalgius pradedu mamytei petį čiulpti arba savo kumštuką, tad mamytė mano, kad aš alkanas ir man duoda dar pienelio. Tačiau aš jau nebevalgau, o tik žaidžiu :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą