2010 m. rugpjūčio 10 d., antradienis

Skiepai

Šį rytą mano širdelė nujautė kažką negera, buvau suirzęs labiau nei įprastai, ir kaip paaiškėjo nuojauta manęs neapgavo. Šiandien su mamyte važiavome skiepytis. Teisybę pasakius mamytė nervinosi ir bijojo labiau nei aš pats.
Klinikoje mus sutiko labai miela gydytoja. O kiek aš pagyrų sulaukiau, koks aš šaunus vyrukas :) Kaip paaiškėjo iš gydytojos, kad vaikučiai suleidus skiepą dažniausiai verkia apie 5 minutes, kol nusiramina. Bet aš juk vyras! O vyrai ne bailiai ir neverkia ilgai. Aišku ši procedūra, kaip ir visiems vaikučiams man nepatiko ir verkiau, kol man suleido į rankytę. Tačiau kai tik mamytė paėmė mane ant rankų ir prisiglaudė mane švelniai, pasijutau saugus ir iš karto nustojo ašaros byrėti. Štai koks aš šaunuolis!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą