2011 m. sausio 13 d., ketvirtadienis

Bandymai sėdėti

Nuo Naujųjų Metų pradžios stengiuosi vis pats sėdėti. Lovelėje tvirtai įsikimbu ir pats pasėdžiu, bet dar turi mane prižiūrėti, nes išsilaikyti pats ilgai nemoku,  nuvirstu į šoną. 
Taip pat ant kelių sėdėdamas išsilaikau....
O vakarais, kada jau esu mažiukas zirzliukas, man reikia daugiau dėmesio, atsisėdu prie mamytės ar tėvelio, taip kartu žaidžiame su žaisliukais. Labiausiai patinka su kojom viską išspardyti. Tada bandau nusimauti kojines arba pasilenkęs mėginu jas paskanauti. Tik nesuprantu kodėl tėveliai man neleidžia niekaip jų paragauti, o jei tik nusiaunu tuoj pat apmauna ir vėl tenka bandyti iš naujo.
Beje turiu prisipažinti, kad esu dar ir mažas tinginiukas, kuriam nelabai patinka ant pilvuko gulėti. Tai nieko nuostabaus, kad tik sekmadienį išmokau gulint ant pilvo apsiversti ant nugaros. Ak, kaip dabar gerai, nereikia man kankintis ilgai, greitai apsiverčiu ant nugaros ir juokiuosi, bet mamytė vėl apverčia ant pilvo. Taip ridenamės ir žaidžiam.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą