2010 m. spalio 4 d., pirmadienis

Mano pasiekimai

Noriu pasigirti visiems kiek daug naujo aš ir vėl moku. Taigi pirmiausia paguldytas ant pilvuko jau pilnai keliu galvytę ir ją išlaikau daugiau nei dvi minutes, seniau tai man padaryti vis sunkiai sekėsi. Paguldytas ant pilviuko tingėjau kelti galvą ir labiau patikdavo čiulpti kumštį. O pirmą kartą man tai pavyko todėl, kad priešais pamačiau įjungtą televizorių :) tad labai norėjau pažiūrėti, ką rodo ir iš visų jėgų pakėliau galvytę, bet ilgai pažiūrėti nepavyko, nes mamytė išjungė televizorių. Užtat nuo šiol keliu galvytę puikiai ir patinka pagulėti ant pilviuko.
Dar labai noriu ir atsisėsti, vis riečiuosi norėdamas tai padaryti, įsikimbu į mamytės pirštus ir taip bandau sėstis. Išmokau ir ant šono apsiversti pats, deja tai pavyksta padaryti tik kai esu alkanas ir laikas valgyti. Tada labai puikiai apsisuko ant dešinio šono ir laukiu kada mamytė duos pieniuko. Kartais netgi persistengiu ir apsiverčiu ant pilvuko. Ant kairio šono dar niekaip nepavyksta apsiversti pačiam, bet manau, kad greitai išmoksiu.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą