2010 m. spalio 15 d., penktadienis

Šukuosena

Dienos taip greitai bėga, taip pat greitai ir aš augu. Mamytė su tėveliu stebisi, kaip taip greitai sugebu išaugti rūbelius. Rodos tik ką jie buvo per dideli, o nespėji sužiūrėti, kai jau ir maži ;) Taip pat ir mano plaukučiai auga, jau jie tokie ilgi buvo, kad net pradėjo man į akytes lįsti ir tekdavo juos sušukuoti jau vis ant šono. Tėveliai vis ruošėsi ruošėsi man juos patrumpinti, bet vis dar nesiryždavo. Tačiau šį vakarą, nusprendė, kad visdėlto jau reikia. Tetukas mane palaikė, o mamytė patrumpino priekyje ir šonuose mano plaukučius. O man tokiam mažiukui netaip ir lengva plaukučius nukirpti, man gi nepatinka būti ramiai ir vienoj padėtyje, tad mamytei teko per kelis kartus pasistengti. Užtat dabar aš žymiai gražesnis vyrukas :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą