2010 m. spalio 1 d., penktadienis

Trys mėnesiai

Štai man jau ir trys mėnesiai. Augu su kiekviena diena, dabar sveriu 6.5 kg., o mano ūgis 66 cm. Jau beveik pats nulaikau galvytę, nors kartais ji tokia sunki pasidaro, kad ima ir nusvyra prie mamytės peties. Vis dar labai skanūs mano kumštukai ir pirštukai, nepamirštu jų pačiulpti kiekvieną dieną. Mamytė su tėveliu veltui stengiasi juos man iš burnytės ištraukti, nes tuoj jau pat aš juos ir vėl čiulpiu. Bando mane ir prigauti duodami soskiuką, tačiau ir aš jau gudras išmokau soskiuką išsistumti ir vėl mano pirštukai burnytėje atsiranda :)
Šypsausi plačiai plačiai, šnekinu tėvelį ir mamytę, o žaisliukus jau bandau į rankytes paimti. Turiu naują žaisliuką su šešiom kojom, tai man su juo ypač patinka žaisti, nes viena kojytė traška, kita cypsi, todėl man labai patinka pamaigyti jas su rankytėm.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą