2010 m. lapkričio 26 d., penktadienis

Ar mamytė, ar tėvelis

Kai būna viena mamytė su manim, man tada viskas paprasta, žinau, kad tik į ją turiu žiūrėti. Ji mane būtinai pašnekins, pajuokins, ar net pabars, kai kumštukus čiulpiu. Ech, bet jai niekaip nesiseka manęs atpratinti, kad jų nečiulpčiau :) Tačiau, kai namuose būna ir tėvelis ir abu su mamyte prie manęs prieina, tada man sunku apsispręsti į kurį čia man geriau pasižiūrėti. Tada pradedu sukioti galvyte, ir vieną akimirką į mamytę pasižiūriu, tada suku galvytę į kitą pusę ir jau į tėvelį žiūriu. Ir vėl iš naujo į mamytę, ir vėl iš naujo į tėvelį... Ir taip keliolika kartų. Tada tėveliai pradeda juoktis iš manęs, kad niekaip neapsisprendžiu į kurį čia geriau pasižiūrėti. O man tada ir šypsena plati iki ausų :) ir juokiamės visi kartu :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą