2010 m. lapkričio 11 d., ketvirtadienis

Nauja šukuosena


Štai aš ir tikras berniukas, su nauja šukuosena :) Mano plaukučiai jau buvo tokie ilgi, kad gale susiveldavo ir man labai nepatikdavo, kai mamytė bandydavo iššukuoti, o viršugalvyje pasidarydavo plaukų skiauterė. Jau seniai tėveliai vis kalbėdavo, kad reiktų mane nukirpti, bet niekaip nesiryždavo. Tad trečiadienio vakarą, kaip tarė, taip ir padarė. Mamytė mane palaikė, kad labai nespurdėčiau, o tėvelis su kirpimo mašinėle mane nukirpo. Nelabai man patiko, pats kirpimo procesas, teko ir ašarėlę nubraukti. Tačiau, jau sužinojau, kad grožis reikalauja aukų :) tad norint būti gražiam reikia truputį pakentėti. Nusikirpo visi mano tamsūs plaukučiai, tad nuo šiol esu šviesiaplaukis berniukas. Teisybę pasakius, dar niekad neturėjau tokių trumpų plaukų, aš netgi gimiau su ilgesniais plaukučiais. Teliko tik nuotrauka prisiminimui kiek daug plaukų man nukirpo :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą