2011 m. vasario 7 d., pirmadienis

Pėdutės

Jau įpratęs esu viską, kas tik patenka į mano rankytes, paskanauti. Nesvarbu, kas tai būtų, ar žaisliukas, ar telefonas ar merliukas - viskas keliauja tiesiai į mano burnytę. Neįdomu vien tik apžiūrėti daiktą, daug smagiau yra jį paragauti. Savo rankytės, kumštukus ir pirštukus jau senai pamėgau. Laikas nuo laiko jie atsiduria mano burnytėje. Dabar atėjo eilė pėdutėms. Pirmą kartą paragavęs labai susiraukiau, nepatiko man jų skonis. Pakrutinau kojų pirštukus, pasižiūrėjau į juos keistai. Mamytė spėjo pagalvoti, kad turbūt daugiau aš jų į burnytę nebekišiu. Tačiau antras bandymas buvo daug sėkmingesnis ir skanesnis :) Paskanavau vienos kojos pirštukus, paskui jau nusprendžiau patikrinti, ar ir kitos kojos pirštukai bus tokie pat skanūs. Dabar, kai tik mamytė keičia man sauskelnes, neatsispiriu pagundai pažaisti su savo pėdutėmis ir būtinai kojų pirštukus apčiulpiu :)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą