2010 m. gruodžio 6 d., pirmadienis

Naujas pliušinis ciucikas

Praeitą savaitę pas mane apsigyveno naujas pliušinis šuniukas. Man labai patinka minkšti žaisliukai, ypač kai galiu įkišti savo nosytę ir taip užmigti. Jie taip švelniai kutena nosytę ir veiduką, kad man tereikia vos poros minučių ir mano akelės užsimerkia saldžiam miegeliui. Jau išmokau žaisliukus ir ant savęs prisitraukęs užsidėti ir taip paišdykauti, tik nepavyksta nusiimti pačiam, tenka tada mamytę prisišaukti, kad mane išgelbėtų. Šitas ciucikas išvis geras, ant jo galima net atsigulti ir taip jį paniurkyti, galima ant savęs užsidėti, o galima tik prisiglaudus užmigti. O už šį šuniuką turim sakyti ačiū ir vėl tetulei Eglutei, kuri kaip visada mamytei gražių internetinių nuorodų prisiunčia. Kadangi mamytė labai myli ir mėgsta pliušinius žaislus, tai tik pamačius tą šuniuką tuoj pat nusprendė ir mums nupirkti. Teko Eglutei skubėti į Tchibo parduotuvėlę ciuciką mums pirkti, o tuo pačiu ir Domukui nupirko. Dabar abu su Domuku galim niurkyti, žaisti ir mylėti šuniukus.Taigi šis žaislas tikras keliauninkas, net iš Vokietijos pas mus atkeliavo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą