2010 m. gruodžio 23 d., ketvirtadienis

Valgymo ypatumai


Kiek daug visokių pasikeitimų man per šį mėnesiuką. Pradėjau valgyti košeles. Keistos man jos iš pat pradžių pasirodė, nelabai valgiau. Vėliau kelias dienas išvis negalėjo mamytė man jų įsiūlyti. Verkdavau ir sukdavau galvytę į šoną, kad tik šaukštelis su koše į burnytę nepatektų. O jei jau košė burnytėj būdavo, purkšdavau su džiaugsmu aš ją atgal. Taip po tokių mano valgymų abu su mamyte turėdavom ne tik nusiprausti, bet ir persirengti. Net ausys ir tos aplipdavo koše. Tik kai mamytė pradėjo košytes gardinti obuolių sultimis, aš jas pamėgau labiau. Bet pasisotinęs neatsisakau galimybės išpurkšti kokį šaukštelį košės atgal :) Labai smagu tai daryti, ir taip juokinga.
Šią savaitę susipažinau ir su vaisių tyrelės skoniu, ji žymiai skanesnė, nei daržovės. O kodėl aš jos negalėčiau valgyti ir pietums? Bet mamytė neperkalbama pietums duoda daržoves, o pavakariais pasilepinu obuoliuko su bananu tyrele.
Dar viena naujovė man ir pati baisiausia - buteliukai. Mamytė pradėjo mane mokinti iš jų gerti. O aš nieko nesuprantu, kodėl turiu kažkokį silikoninį daiktą burnytėj čiulpti. Pavoliodavau burnytėj su liežuviu ir viskas tuom baigdavosi. Vėliau mamytė pradėjo kitokių buteliukų ieškoti, tačiau aš griežtai atsisakiau iš jų traukti pienelį ar arbatėlę. Netgi klykti pradėdavau, kai prasidėdavo mokinimai. Kantri mamytė nepasiduoda taip lengvai. Vistiek atrado buteliuką iš kurio jau truputį išmokau gerti. Mokinuosi dabar sultis gerti, bet manau jau nuo kito mėnesio laukia manęs dar didesnis išbandymas, teks iš buteliuko jau ir pieno mišinuką skanauti. Ech, tos valgymo keistenybės :)


1 komentaras:

  1. Juliuk ,mokinkis, otai vasari atvaziuos mociute,tai reikes valgyti is buteliuko tada tai bus vargelis

    AtsakytiPanaikinti