2010 m. gruodžio 13 d., pirmadienis

Tėvelio gimtadienis

Šiandien mano tėvelio gimimo diena. Atsikėliau ryte anksčiau, nei keliuosi įprastai. Todėl mudu su mamyte buvom pirmi, kurie pasveikino tėvelį ir įteikėme dovanėlę. Dovaną tėveliui darėme abudu su mamyte. Negalvokit, kad aš jau toks mažas ir nieko nemoku. Žinoma mamytės pagalbos irgi prireikė. Kadangi turime dažų, su kuriais galima piešti ant medžiagos, tad nusprendėme padovanoti marškinėlius su mano pėdučių antspaudais. Dar truputį pagražinome ir gavosi nebloga dovanėlė. Mamytė labiau norėjo, kad aš rankytes uždėčiau ant marškinėlių, tačiau aš stipriai sugniaužiau kumštukus ir neleidau nieko daryti.
Taigi dar kartą sveikiname tėvelį su gimimo diena ir linkime viso ko geriausio.

2 komentarai:

  1. Didžiausi sveikinimai gimtadienio proga nuo musų trijulės, linkime kad kitais metais atsirastų dar vienas pipiriukas kuris panorėtų ant marškinėlių uždėti ir rankyčių antspaudukus.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oi labai aciu EGLUTE uz sveikinima ir palinkejima :)))

    AtsakytiPanaikinti